BEDRIJFSSTRATEGIE

Champion 2020 is Hilti’s bedrijfsstrategie om omzetgroei te versnellen en het marktaandeel te vergroten.

Hilti corporate strategy

ONZE STRATEGIE VOOR DE TOEKOMST - CHAMPION 2020

De missie van het bedrijf "Wij inspireren onze klanten en bouwen aan een betere toekomst" is gebaseerd op de overtuiging dat wij samen met de mensen om ons heen - onze klanten, medewerkers en partners groeien. Door persoonlijke uitwisseling en ons streven om nooit te rusten, maar altijd te verbeteren, zijn wij in staat om producten, systeemoplossingen, software en services aan te bieden die wereldwijd van hoogste klasse zijn.

De kern van het strategische doel is duurzame waardegeneratie door marktleiderschap en differentiatie. Marktleiderschap in termen van relatief marktaandeel en differentiatie door directe verkoop van ons assortiment. Wij zullen de succesvolle koers van de afgelopen jaren ook na 2020 voortzetten. Wij vertrouwen op de vier bewezen strategische actiegebieden. Wij verzekeren onze economische basis door te investeren in continue innovaties.

De kern van onze bedrijfsstrategie: de directe en op partnerschap gebaseerde samenwerking met onze klanten in de bouwsector. Door operationele uitmuntendheid in alle bedrijfsprocessen, zorgen wij voor het zakelijke succes van onze klanten en verstevigen wij onze leidende positie in de markt. Een krachtig, wereldwijd team met 30.000 medewerkers zet zich elke dag in om deze doelen te bereiken.

MEER OVER HILTI

Hilti core purpose and values

KERNDOELEN EN WAARDEN

Meer informatie
Hilti business model

ONS BEDRIJFSMODEL

Meer informatie
Hilti corporate responsibility

MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN

Meer informatie