Reparaties online aanvragen?

Snel reparaties en andere services aanvragen, rechtstreeks in het online klantenaccount

✔️ Absolute onafhankelijkheid: Kantooruren zijn niet van belang en u heeft vanaf alle digitale apparaten toegang tot alle services

✔️ Maximale transparantie: U heeft alle informatie over de status van uw Hilti machines in beeld

✔️ Maximale efficiëntie: U bespaart waardevolle tijd door uw machines heel eenvoudig en met slechts een paar klikken te beheren

Mijn machines in het online klantenaccount

Vervanging van machinepark

Machines verlengen, retourneren of vervangen.

Wilt u meer weten?

Machine labels

Nieuwe labels bestellen of de aanduiding op bestaande labels wijzigen.

Wilt u meer weten?

Kostenplaats beheren

Beheer en toewijzing van uw kostenplaatsen.

Wilt u meer weten?

Reparatie en vervangende machines

Gestolen of verloren machines melden.

Wilt u meer weten?
  • Uw machine overzicht

    Mijn Hilti-machines in het online klantenaccount

    Alle services zijn te vinden in uw online klantenaccount helemaal rechts onder het menu-item "Uw machinebeheer". Hier vindt u bijvoorbeeld het machine overzicht onder de optie ''Uw Machines“.

    Inloggen & Mijn Hilti machines beheren

Machine overzicht

Stap 1:

Selecteer "Uw machines" in uw online klantenaccount.

Stap 2:

Als u de gewenste informatie niet kunt zien, klikt u op "Kolommen aanpassen" in de rechterbovenhoek van de tabel.

Stap 3:

Als u veel gebieden hebt geselecteerd, kan het zijn dat niet alle kolommen op uw beeldscherm passen. Gebruik de pijlen in de rechterbovenhoek om te navigeren.

Vervanging van uw machinepark

Stap 1:

Selecteer "Fleet Exchange" in uw online klantenaccount. Selecteer met één klik afzonderlijke machines of alle machines voor vervanging en voer een van de drie hierboven vermelde acties uit "Machine(s) retourneren", "Machine(s) verlengen" of "Machine(s) niet vervangen" door te klikken op knop uit.

Stap 2:

Als u de machine wilt blijven gebruiken en op een later tijdstip wilt retourneren, selecteert u het item "Machine verlengen" via Machine selectie en selecteert u de duur van de verlenging. Let op: in het geval van een reparatie wordt dit verlengde gebruik voortijdig beëindigd.

Stap 3:

Onder het kopje "Machines vervangen" wordt u door de selectie van een nieuwe machine, nieuwe label aanduiding en het retourneringsproces van de oude machine geleid. In de afzonderlijke punten worden u alle beschikbare details over uw bestelling weergegeven, zoals bijvoorbeeld de factuur en de bestelreferentie.

Met de knop "Machine niet vervangen" kunt u uw machines laten ophalen voor teruggave en nieuwe machines bestellen via onze online catalogus. 

Nieuw: uw leenmachines in een overzicht

Stap 1:

Om een overzicht te krijgen al van uw leenmachines of om machines te retourneren via uw Hilti online klantenaccount, selecteert u leenmachines in uw online klantenaccount.

Stap 2:

Om een machine terug te sturen, klikt u op het vakje voor de machine dat u wilt terugsturen en controleert u het. Natuurlijk is het ook mogelijk om meerdere of alle machines terug te sturen.

Klik op de rode knop "Retourneer leenmachines" of op de daarvoor bestemde link aan de rechterkant van de pagina.

Stap 3:

U wordt nu stap voor stap door het retournering proces geleid: retourformulier, ophaaladres en overzicht van de retourzending van de machine. 

Nadat u de voorwaarden in het laatste scherm heeft geaccepteerd, kunt u de bestelling versturen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Machine labels

Stap 1:

Selecteer "Reorder labels" in uw online klantenaccount. Vink het vakje aan om de gewenste machine te markeren waarvoor u labels wilt nabestellen. Klik op de rode knop "Reorder labels" of op de speciale link aan de rechterkant van de pagina.

Stap 2:

U gaat naar het overzicht "Reorder labels". Hier kunt u het inventarisnummer en de referentie van de organisatie invoeren. Voer de juiste gegevens in voor elke machine. Zo wordt elke machine correct gelabeld. Bovendien kunt u hier ook uw bedrijfslogo toevoegen.

Stap 3:

Voeg uw leveringsinformatie toe. In de laatste stap vindt u uw besteloverzicht. Nadat u de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, kunt u de bestelling verzenden. Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.  

 

Kostenplaatsen beheren

Stap 1:

Selecteer "Beheer uw kostenplaatsen" in uw online klantenaccount.

Stap 2:

Selecteer uw machines in het machineoverzicht.

Stap 3:

Wijs de machine aan de juiste kostenplaats toe. U kunt in het vervolgkeuzemenu kiezen uit de bestaande kostenplaatsen of nieuwe toevoegen.

Reparaties en vervangende machines in detail

Stap 1:

Klik op uw naam en uw klantnummer in de navigatie.

Stap 2:

Selecteer "Machines repareren" in uw online klantenaccount.    

 

 

Stap 3:

Selecteer de juiste machine. Het is ook mogelijk om meerdere machines tegelijk te selecteren. Klik op de knop "Reparatie" of op de speciale link aan de rechterkant van de pagina.

Verlies / diefstal melden

Stap 1:

Selecteer de optie "Melden als verloren of gestolen" onder het menu-item "Uw machines" in uw klantenaccount.

Stap 2:

Vink het vakje voor de gewenste machine aan om deze te markeren.

Klik op de drie puntjes rechts naast de machine en kies de optie "Melden als verloren of gestolen".

Stap 3:

Selecteer of uw machine is gestolen of kwijt is geraakt. Selecteer "Machine vervangen" als u de machine wilt vervangen. Klik vervolgens op de knop "Verlies/diefstal melden".

NIEUW: Pakbon en keuringscertificaat

Stap 1:

Selecteer "Uw machines" in de sectie machinepark beheer in uw online-klantaccount.

Stap 2:

Zoek de gewenste machine in het overzicht en klik op de drie stippen naast de gewenste machine.

Stap 3:

Nu kunt u uw pakbon en/of keuringscertificaat openen en opslaan door eenvoudig op het gewenste document te klikken.