Image alt text (optional)

INSTRUCTIES VOOR HET OPHALEN VAN REPARATIE MACHINES

Elke dag worden meer dan 1000 machines onderhouden in onze reparatiecentra. Ze worden opgehaald, gerepareerd en teruggebracht, zodat ze zo snel mogelijk weer gebruiksklaar zijn voor onze klanten.

Onze toegewijde experts bieden u de best mogelijke ondersteuning bij het ophalen en verzamelen van alle benodigde informatie om de machines zo snel mogelijk naar onze reparatiecentra te vervoeren. U kunt een belangrijke bijdrage leveren aan het succes van de overdracht aan ons transportbedrijf. Er zijn slechts een paar eenvoudige stappen die u moet volgen.

Wilt u een reparatie aanmelden? Dit kan makkelijk via ons Self-Service Portal!

DE VIER STAPPEN VOOR EEN SUCCESVOLLE REPARATIE

Volg onderstaande instructies nauwgezet op om snel en succesvol uw machine te laten ophalen en repareren.

Meld de reparatie aan

Meld de reparatie aan via het Self-Service Portal

  • Meld machines eenvoudig aan via het Self-Service Portal.  
  • Noteer het 8-cijferige ordernummer uit de ontvangstbevestiging. Deze heeft u nodig na het verpakken van de machine. 
Verwijder accu's en gevaarlijke stoffen

Verwijder accu's en gevaarlijke stoffen

  • Verwijder accu’s en gevaarlijke stoffen in verband met wet- en regelgeving.  
  • Verwijder bij schiethamers ook het gas/kruit en zorg dat alle nagels uit het magazijn zijn. 
  • Zorg dat machines op benzine altijd helemaal leeg worden klaargezet.  

Verwijder accessoires en opvangbakken

  • Verwijder alle accessoires uit de machine en/of koffer, zoals boren of zaagbladen. 
  • Verwijder bij stofzuigers de zuigslang en verwijder de stofzuigerbak.  

Pak de machine in en vermeld het ordernummer

  • Verpak alle machines in een Hilti-koffer of stevige kartonnen doos voordat de transporteur deze komt ophalen.  
  • Vermeld het ordernummer op de doos of koffer. Onze transporteur Bode Scholten/Trans-Mission zal het pakket op komen halen en dit nummer gebruiken. 
Image alt text (optional)

REGELS VOOR HET VERVANGEN VAN ACCU'S EN OPLADERS

Een accu of lader die valt onder een Fleet Management contract of garantie (twee jaar na aankoop) wordt gratis vervangen in geval van een reparatie verzoek. Stuur deze daarom niet op ter reparatie. U kunt deze inleveren bij een van onze Hilti Stores.

Heeft u vragen over de instructies? Onze klantenservice helpt u graag verder!