BEDRIJFSSTRATEGIE

Champion 2020 is Hilti’s bedrijfsstrategie om omzetgroei te versnellen en het marktaandeel te vergroten.

Hilti corporate strategy

ONZE STRATEGIE VOOR DE TOEKOMST - CHAMPION 2020

Champion 2020 is het volgende hoofdstuk van onze bedrijfsstrategie en heeft als doel:

  • Ons marktaandeel te vergroten.
  • Andere en onderscheidende technologieën, diensten en software te blijven ontwikkelen.
  • Waarde en kapitaalefficiëntie creëren. Dit houdt in dat wij kijken naar de langetermijnwaarde van de groei van ons bedrijf en niet naar winst op korte termijn.

Wij zijn klaar om onze omzetgroei aanzienlijk te versnellen en nieuw marktaandeel te winnen. Dit is te danken aan grote investeringen in verkoopcapaciteit, diensten en productontwikkeling.

Maar ook al is Champion 2020 nieuw, een groot deel van onze strategie blijft hetzelfde:

  • Wij werken nog steeds nauw en rechtstreeks samen met onze klanten.
  • Wij zijn nog steeds toegewijd om onderscheidende en geavanceerde technologieën, diensten en software te creëren.
  • Wij leveren nog steeds operationele uitmuntendheid.
  • Wij houden nog steeds vast aan een ​​sterk zorgzame en prestatiegerichte bedrijfscultuur.

Wereldwijd zijn onze 23.000 Hilti teamleden nog steeds vastbesloten om hoge prestaties te bereiken, voor zichzelf en hun teams.

MEER OVER HILTI

Hilti core purpose and values
KERNDOELEN EN WAARDEN Meer informatie
Hilti business model
ONS BEDRIJFSMODEL Meer informatie
Hilti corporate responsibility
MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN Meer informatie

We hebben cookies op uw computer geplaatst om deze website beter te maken.
U vindt alle informatie hieromtrent onder de rubriek .

Contacteer ons
Contacteer ons